Kategorie

Informacja

Gadżety reklamowe - kiedy są najskuteczniejsze?
   0Komentarzy

Gadżety reklamowe i okazjonalne prezenty dla klientów to rozwiązanie, które umożliwia budowanie skojarzeń z konkretną marką. Z jednej strony przedmioty z logo mogą być przydatne, z drugiej ? podkreślają pewne cechy i wartości przedsiębiorstwa. Dlatego wybierając poszczególne materiały promocyjne warto zwrócić uwagę na to, jaki cel ma prowadzona kampania.

Często zdarza się tak, że pierwszy kontakt z klientem nie kończy się transakcją, ale od niego zależy dalsze zainteresowanie przedstawioną ofertą. Dlatego pozostawienie teczki z ofertą lub informacją, długopis z logo lub drobny upominek mogą zachęcić klienta do ponownego zapoznania się z produktami firmy. Jednak gadżety reklamowe mogą również z powodzeniem promować samą sprzedaż. Dzieje się tak, gdy do opakowania promocyjnych produktów dodaje się maskotki, torby termoizolacyjne itp. W takiej sytuacji również działa zasada przypominania klientowi o marce za każdym razem, gdy ten skorzysta z torby z logo firmy.

Z tego powodu gadżety reklamowe należy dobierać w zgodzie z założeniami. Ważne jest również, aby podkreślały podstawowe cechy marki, np. poczucie bezpieczeństwa, radość, profesjonalizm itp. Dlatego skuteczność gadżetów reklamowych jest zależna od planu i odpowiednio wybranych materiałów promocyjnych.

Zespół AIDA Online

Komentarze

Log in or register to post comments