Kategorie

Informacja

Gadżety reklamowe - wsparcie dla marki
   0Komentarzy

Gadżety reklamowe to sposób na wspomaganie procesu budowania silnej marki. Można je wykorzystać zarówno w procesach HR, jak również do promocji firmy. Dlatego warto zaplanować działania z wykorzystaniem logowanych produktów.

Gadżety reklamowe w praktyce

Gadżety reklamowe to szeroki wachlarz możliwości. Z jednej strony mamy drobne przedmioty takie, jak brelok do kluczy czy długopisy, a z drugiej ? elektronikę z nadrukiem lub odzież z logo. To właśnie ten duży wybór pozwala dopasować poszczególne produkty do strategii różnych firm. Upominki z logo firmy mogą sprawdzić się zarówno podczas wzmacniania wizerunku firmy wśród pracowników lub budowania wizerunku dobrego pracodawcy, jak również w kontaktach z klienta czy dystrybutorami. Część produktów może świetnie sprawdzić się w działaniach HR, podczas imprez integracyjnych i konkursów wewnątrzfirmowych.

Materiały reklamowe ? przykład wykorzystania

Niektóre firmy w ramach własnego wizerunku tworzą różnego typu znaki rozpoznawcze, angażując się jednocześnie w działania prospołeczne. Przykładem mogą być charakterystyczne serduszka PZU, tworzone w ramach fundacji PZU, działającej na rzecz zwiększenia bezpieczeństwa na drogach. W tym wypadku produkty z motto i logo firmy służą do promowania pozytywnych zachowań w ruchu drogowym.

Podsumowanie

Dlatego produkty z nadrukiem znajdują różne zastosowania, w zależności od strategii marketingowej. Budowanie silnej marki wymaga planu działania, a w ramach działań można z powodzeniem wykorzystywać różnego typu materiały promocyjne. Dlatego tak wiele firm decyduje się na gadżety reklamowe dla swoich pracowników oraz klientów.

Zespół AIDA Online

Komentarze

Log in or register to post comments