Kategorie

Informacja

HR i promocja silnej marki
   0Komentarzy

Powiązań miedzy promocją marki a HR jest bardzo dużo. Wynika to nie tylko z podnoszenia motywacji pracowników do działania oraz budowania pozytywnego wizerunku wśród współpracowników, ale również z wykorzystania różnych portali społecznościowych do promocji firmy.

Doświadczenie zawodowe na portalach społecznościowych

W Internecie funkcjonują różne portale społecznościowe, które umożliwiają prezentację własnego doświadczenia zawodowego. Tym samym, istnieje kilka potencjalnych miejsc, w których pracownik może promować firmę. Nie tylko znane serwisy wyspecjalizowane w prezentacji doświadczenia zawodowego takie, jak LinkedIn oraz GoldenLine, pozwalają na opisanie swojego dorobku. Popularny Facebook to także miejsce, w którym różne firmy chętnie umieszczają reklamy, a osoby posiadające profil ? zamieszczają informację o pracodawcy. Dzięki temu możliwe jest rozchodzenie się informacji o firmie wśród znajomych pracowników i zwiększanie świadomości marki.

Ocena marki w Internecie

Czynnikiem, który przemawia za inwestowaniem w HR i PR wewnętrzny firmy jest również możliwość oceniania pracodawcy w różnych serwisach internetowych. Klienci coraz częściej zwracają uwagę na to, w jaki sposób marka oceniana jest przez pracowników. Dlatego dbanie o pozytywne relacje wewnątrzfirmowe jest jednym z elementów budowania silnej marki w Internecie.

Ponadto, pracownicy chętniej i bardziej komfortowo pracują z pozytywnym nastawieniem do przedsiębiorstwa. Dlatego ważne jest stworzenie im odpowiednich warunków do wypełniania obowiązków. Ponadto, odpowiednie zarządzanie wraz z działaniami z zakresu HR oraz PR-em wewnętrznym to sposób na zmniejszenie rotacji i zwiększenie standardu obsługi klienta.

Satysfakcja klienta to efekt ciężkiej pracy

Podstawą wyżej opisanych działań jest stworzenie warunków do realizacji założonych celów, zwiększenie satysfakcji z pracy, pozyskiwanie i utrzymywanie w firmie najlepszych specjalistów oraz dbanie o odpowiednią obsługę klienta. Kluczem do sukcesu jest stworzenie warunków pracy, które umożliwią pracownikom dostarczenie klientowi produktów i usług odpowiedniej jakości oraz obsługa na wysokim poziomie. Dlatego działania w przedsiębiorstwie powinny być zaplanowane szczegółowo na każdym etapie, ponieważ satysfakcja klienta w dużej mierze opiera się na pracy całego zespołu pracowników.

Zespół AIDA Online

Komentarze

Log in or register to post comments