Kategorie

Informacja

Gadżety świąteczne i prezenty na święta
   0Komentarzy

Wiele firm w okresie świąt decyduje się na zakup gadżetów świątecznych lub prezentów z logo firmy. Świąteczne upominki dla klientów oraz pracowników to sposób na pielęgnowanie i budowanie relacji. Dlatego od wielu lat okres świąteczny jest bardzo istotny dla działów: handlowego, marketingu oraz HR.

Dobór produktów z logo firmy

Oczywiście możliwości jest bardzo wiele, dlatego każda firma powinna wybrać najbardziej odpowiednie opcje promocji. Przy wyborze istotna jest analiza okazji użycia gadżetu firmowego. Uniwersalne upominki dają szeroki wybór obdarowanej osobie. Jeżeli firma decyduje się na podarowanie zestawu bombek, to klient lub pracownik będą mieli styczność z logo podczas ubierania choinki, czyli przede wszystkim w sferze prywatnej. Z drugiej strony ? zestaw bombek może zostać użyty do ozdobienia drzewka świątecznego w miejscu pracy. Natomiast w przypadku USB z logo lub notatników klienci mogą używać ich jedynie w celach zawodowych lub wręcz odwrotnie.

Gadżety świąteczne

W tej kategorii można znaleźć wiele różnych produktów ? zarówno tańszych, jak i nieco droższych. Gadżety reklamowe na święta to nie tylko czapki Mikołaja z logo firmy, bombki i ozdoby choinkowe. Wśród produktów tego typu można znaleźć pendrive z motywem świątecznym, notatniki oraz świece.

Produkty świąteczne dają możliwość wybrania gadżetów z logo nawet tym firmom, które posiadają małe budżety na tego typu inwestycje. Tym samym, istnieje możliwość podkreślenia, że pamięta się o swoich klientach oraz pracownikach w zgodzie z założonym wydatkami.

Prezenty i upominki świąteczne dla Pracowników oraz Klientów

W przypadków prezentów na święta bardzo popularne są kosze upominków, ale również bardziej ekskluzywne produkty. Oprócz dobrego pomysły i oryginalnych rozwiązań ważna jest również znajomość gustów osób, które zostaną obdarowane. Podstawowym podziałem często jest płeć, ponieważ wiele produktów wymaga rozróżnienia ze względu na tę cechę np. torebki i walizki. Istotne są również zainteresowania np. zainteresowanie IT, modą, alkoholami itp.

Zakończenie

W rezultacie w przypadku wyboru prezentów świątecznych dla klientów i pracowników warto zwrócić uwagę na cechy osób, dla których przygotowuje się upominki. Podstawowy podział to cechy demograficzne: płeć, wiek, rodzina. Następnie należy wziąć pod uwagę styl życia, zainteresowania oraz tryb pracy oraz oczekiwania. Dlatego przed podjęcie decyzji ważna jest analiza, aby zmaksymalizować efektywność prowadzonych działań marketingowych.

 

Gabriela Długosz dla Zespołu AIDA Online

Komentarze

Log in or register to post comments