Kategorie

Informacja

Propagowanie sportu a gadżety reklamowe
   0Komentarzy

Dzisiaj odbywa się finał Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej Kobiet 2015. Gratulujemy zwycięzcom*! Dlatego warto zwrócić uwagę, jak propagowanie aktywności sportowej wpływa na decyzje życiowe. O ile w przypadku dorosłych osób sport jest sposobem na zachowanie zdrowia oraz piękna, źródłem relaksu lub zawodem, o tyle najmłodsi podejmują decyzje dotyczące własnej przyszłości. Zaangażowanie w klubach sportowych lub ich brak może wpłynąć na marzenia, a w konsekwencji - karierę zawodową w dorosłym życiu.

Zachęcanie do rozwoju fizycznego, może mieć znaczący wpływ na podejmowanie różnych form spędzania wolnego czasu. Zabawy na świeżym powietrzu, taniec, piłka nożna, tenis i wiele innych pozwala na zdrowy rozwój dziecka. Ważne jest to, aby każde z nich mogło poprzez zabawę poznawać świat i marzyć, kim chce zostać w przyszłości. To właśnie najmłodsze dzieci uczą się postrzegania siebie. Dlatego część z nich wybierze sport jako hobby lub formę relaksu, a inne postanowią zajmować się nim zawodowo.

Dlatego różnego rodzaju kampanie promujące zdrowy styl życia są sposobem na kreowanie pozytywnych postaw społecznych. Kampanie marketingowe tego typu nie muszą być społecznymi reklamami. Każda z firm może budować marketing zaangażowany społecznie. Podobnie jak PZU promuje bezpieczną jazdę samochodem**, tak firmy ze zdrową żywnością, odzieżą lub produktami dla dzieci mogą promować sport. Dzięki temu możliwe jest budowanie świadomości marki, rozdawanie znakowanych gadżetów reklamowych (piłki, skakanki, zestawy do tenisa, odzież itp.) oraz emitowanie reklam z jednoczesnym promowaniem idei ważnych społecznie.

 

Zespół AIDA Online

   

*  http://www.fifa.com/womensworldcup/

** http://stopwariatom.pl/

Komentarze

Log in or register to post comments