Kategorie

Informacja

Gadżety na prezent, czy są skuteczne?
   0Komentarzy

Gadżety na prezent to specyficzna kategoria artykułów reklamowych. Najczęściej są używane w podtrzymywaniu relacji między klientami a firmą lub partnerami biznesowymi. Dlatego ich skuteczność jest trudna do określenia.

Gadżety na prezent to przede wszystkim podkreślanie i pielęgnowanie już istniejących relacji biznesowych. Trudno jest dostrzec ich skuteczność, ponieważ prezent nie jest artykułem intensyfikującym sprzedaż, a więc podarowanie go nie prowadzi do natychmiastowego zamówienia lub zakupu. Służy bardziej jako podkreślenie stałości w pewnego typu zależnościach.

Dlatego gadżety na prezent należy postrzegać, jako działania zmierzające do utrwalenia istniejących relacji i podkreślania zaangażowana w ich budowanie. Mogą być przydatne również w pracy przedstawicieli handlowych, którzy na stałe współpracują z określonymi klientami, tym bardziej, że tego typu miły prezent będzie przypominać o firmie przez długi czas.

Zespół AIDA Online

Komentarze

Log in or register to post comments