Kategorie

Informacja

Gadżety do auta, czyli gadżety i marketing bezpośredni
   0Komentarzy

Każdy doskonale wie, że w sprzedaży bezpośredniej przydatne są różnego typu materiały promocyjne, ale jednocześnie jasne jest, że nikt nie działa na zasadzie: ?gadżety do auta i na przód!?. Działania marketingowe tego typu wymagają zaplanowania poszczególnych elementów promocji sprzedaży tak, aby ułatwić zadanie przedstawicielom handlowym. Trudno sobie wyobrazić, podarowanie zapalniczki do samochodu osobom, którym oferowane będą farmaceutyki na rzucenie palenia oraz skórzanych gadżetów przeciwnikom naturalnej skóry.

Dlatego materiały promocyjne wymagają szczegółowego zaplanowania działań. Czasami gadżety reklamowe to wizytowniki, długopisy oraz bloki z logo firmy, z których korzystają pracownicy, a niekiedy są to teczki lub upominki dla klienta. Jeżeli pracownicy przewożą klientów skuteczne będą gadżety do auta z odpowiednim nadrukiem.

A więc gadżety do auta, ale najpierw plan! Działania marketingowe będą skuteczne, jeżeli każdy produkt powstanie z myślą o założonych celach marketingowych.

Zespół AIDA Online

Komentarze

Log in or register to post comments