Kategorie

Informacja

Nietypowe gadżety reklamowe
   0Komentarzy

Zastanawiając się, czym są nietypowe gadżety reklamowe, często poszukuje się produktów, których jeszcze nikt inny nie wykorzystał. Okazuje się jednak, że znane artykuły reklamowe wraz z dobrym planem na kampanię reklamową to najbardziej zaskakujące i nietypowe gadżety reklamowe jakie można sobie wyobrazić.

Dobrym przykładem jest kampania UNICEF Dzień Dobrej Kanapki, która została zorganizowana w Warszawskich biurowcach. Wolontariusze UNICEF, udający firmę cateringową, sprzedawali Dobre Kanapki. Zawód, jaki przeżyli kupujący, którzy zamiast oczekiwanej kanapki otrzymali gumowe nietypowe gadżety reklamowe, miał zwrócić uwagę na problem niedożywienia dzieci w Rogu Afryki.

W ten sposób gadżety reklamowe zyskały nietypowe zastosowanie, wspomagając kampanię społeczną. Dlatego warto zwrócić uwagę na fakt, że produkt staje się artykułem reklamowych nie tylko ze względu na kształt, ale przede wszystkim na sposób, w jaki zostanie wykorzystany.

 Gabriela Długosz dla Zespołu AIDA Online

Komentarze

Log in or register to post comments