Kategorie

Informacja

Reklamowe gadżety - czyli gadżety i reklama
   0Komentarzy

Reklamowe gadżety wielokrotnie stanowią część promocji. Wiele marek utożsamianych jest z pewnego typu gadżetami np. Danio i Mały Głód, Maxwell House i niebieski kubek termiczny. Niektóre z nich w pewnych momentach włączają reklamowe gadżety w celu intensyfikacji sprzedaży np. puszki Jacobs art.

W przypadku Danio, maskotki z nadrukiem stanowią wzmocnienie reklamy telewizyjnej i marketingu wirusowego. Ponadto Mały Głód stał się elementem wizualnej identyfikacji marki. Trochę inną sytuację można zauważyć w kreowaniu marki przez Maxwell House. Tutaj gadżet jest jedynie nośnikiem już znanych kolorów, logo oraz wartości marki, nie wpływając na kreację nowego symbolu. Jacobs art to przykład wykorzystania gadżetu reklamowego jako prezentu, którego wartość zbudowana została poprzez wykorzystanie wizerunku gwiazd.

Dlatego reklamowe gadżety to sposób nie tylko na upominki i prezenty dla Klientów, ale również możliwość produkowania rzeczy, które na stałe wpiszą się w markę, staną się elementem jej wizualnej identyfikacji.

Gabriela Długosz dla Zespołu AIDA Online

Komentarze

Log in or register to post comments