Kategorie

Informacja

Prezenty firmowe i materiały promocyjne a żywotność reklamy
   0Komentarzy

Prezenty firmowe dla Klientów to temat, który najczęściej odżywa przed świętami. Materiały promocyjne takie, jak ulotki to często produkty całoroczne ze względu na niższą cenę jednostkową. Jednak te pierwsze często pozostają u Klientów na lata, ciągle przypominając o marce, podczas gdy te drugie szybko lądują w koszu.

Dlatego planując działania marketingowe warto zwrócić uwagę nie na sam koszt jednostkowy produktu, ale również na jego skuteczność oraz cele marketingowe. Jeżeli marka stawia na lojalność Klientów, to należy zastanowić się nad podkreślaniem związku firmy z konsumentami np. poprzez prezenty firmowe z okazji urodzin firmy lub obdarowanych. W przypadku masowych działań marketingowych możliwe jest zastosowanie tańszych gadżetów, które z pewnością przyciągną uwagę lub odpowiednio przygotowane materiały takie, jak ulotki oraz teczki.

Dlatego w planowaniu działań marketingowych warto rozważyć różne materiały promocyjne i prezenty firmowe. Odpowiedni projekt oraz sposób przekazania powyższych gadżetów ułatwi promocję firmy.

 

Zespół AIDA Online

Komentarze

Log in or register to post comments