Kategorie

Informacja

Gadżety do samochodu - warto inwestować?
   0Komentarzy

Gadżety do samochodu mogą z powodzeniem służyć jako gadżety reklamowe. Wystarczy odpowiednio dobrać grupę odbiorców oraz dostosować produkt do budżetu. Ze względu na szeroki wachlarz dostępnych możliwości można zdecydować się na tanie gadżety do samochodu lub nieco droższe.

W tym momencie ważne jest określenie, w jakich przypadkach skuteczne jest wzmocnienie reklamy poprzez bodziec występujący w samochodzie i czy touchpoint, czyli punkt styku klienta z marką, może znajdować się np. w taksówkach. Przykładowo ? dana firma może wiedzieć, że głównym odbiorcą jej usług lub dóbr są zawodowi kierowcy lub osoby w drodze z pracy do domu, które najczęściej korzystają z samochodu. W takiej sytuacji dodatkowe wzmocnienie przekazu reklamowego poprzez zawieszkę zapachową lub kubek termiczny do samochodu może przyczynić się do wywołania pożądanego zachowania, czyli zakupu.

W innych przypadkach touchpoint może znajdować się np. w taksówkach. Można wtedy spróbować obdarować gadżetami do samochodu kierowców, którzy w ten sposób zareklamują firmę wśród własnych klientów. Dlatego decyzja o gadżetach do samochodu wymaga analizy, by móc skutecznie promować firmę właśnie w ten sposób.

 

Gabriela Długosz dla Zespołu AIDA Online

Komentarze

Log in or register to post comments