Kategorie

Informacja

Upominki reklamowe jako forma pielęgnowania relacji biznesowych
   0Komentarzy

Upominki reklamowe to nie tylko sposób na promocję. Dzięki nim można budować lub pielęgnować relacje biznesowe. Dotyczy to zarówno Klientów, jak i Pracowników oraz partnerów biznesowych.

Upominki reklamowe to możliwość tworzenia różnego rodzaju programów lojalnościowych, nagrody w konkursach oraz prezenty okazjonalne. Można przygotować różnego typu programy umożliwiające wymianę zebranych punktów na nagrody, dzięki temu Klienci będą mogli otrzymać upominek reklamowy w zamian za swoje zaangażowanie w zakupy. W przypadku prezentów z logo firmy, Klienci lub Pracownicy otrzymują produkt, który chętnie wykorzystają.

W takich sytuacjach powstaje interakcja między obdarowanym a firmą. Dzięki temu osoba, która otrzyma upominek reklamowy, będzie mogła łatwiej przywołać informacje o firmie w momencie podejmowania decyzji o współpracy lub zakupie.

Zespół AIDA Online

Komentarze

Log in or register to post comments