Kategorie

Informacja

Smycz reklamowa jako praktyczny gadżet reklamowy
   0Komentarzy

Smycz reklamowa to produkt dość powszechny ze względu przede wszystkim na jego funkcjonalność. Ten gadżet może być wykorzystywany nie tylko przez klientów, ale również przez pracowników. Dlatego taki artykuł reklamowy przydaje się w wielu sytuacjach.

Smycz reklamowa to wygoda dla klientów lub pracowników oraz duża powierzchnia reklamowa. Indywidualnie przygotowany nadruk daje duże możliwości pod względem marketingowym. Różne grubości smyczy oraz metody nanoszenia nadruku umożliwiają dobranie tych materiałów promocyjnych do własnych potrzeb. Ważnym elementem jest również zakończenie smyczy, które może służyć do zapięcia kluczy lub identyfikatora, albo do przyczepienia telefonu czy USB.

Dlatego smycz reklamowa to szeroki wybór oraz duże możliwości pod względem projektu graficznego. Z łatwością można ją również dostosować do indywidualnych założeń marketingowych lub HR-owych.

Zespół AIDA Online

Komentarze

Log in or register to post comments