Kategorie

Informacja

Fajne gadżety ? co to znaczy?
   0Komentarzy

Fajne gadżety reklamowe to bardzo szerokie pojęcie. Każdy może uznać inne produkty za fajne gadżety do promocji firmy. Dlatego warto zwracać uwagę na wiele aspektów promowania marki.

Na samym początku należy zastanowić się, jaki jest cel marketingowy podejmowanych działań. Jeżeli chodzi o zwiększenie udziałów w rynku, to prawdopodobnie lepiej będzie zdecydować się na masowe artykuły reklamowe, dzięki którym można dotrzeć do znacznej liczy potencjalnych klientów. Wtedy ważne jest dostosowanie funkcjonalności gadżetu do głównego przesłania kampanii i jednocześnie wykorzystanie gadżetów, które są bardzo uniwersalne, przydadzą się wielu osobom.

Jeżeli celem jest pobudzenie sprzedaży wśród aktualnych klientów lub dotarcie do wąskiej grupy osób, to przydatne mogą być bardziej ekskluzywne gadżety w charakterze nagród lub upominków z logo firmy. W takich sytuacjach trzeba sprawdzić, kto jest odbiorcą oferowanych przedmiotów i co jest dla niego ważne, a więc dokładnie określić grupę docelową.

Dlatego fajne gadżety to pojęcie względne i zawsze należy rozpatrywać je w konkretnym kontekście. Specjaliści do spraw marketingu bez problemu są w stanie zasugerować odpowiednie rozwiązanie, a nawet uniwersalny gadżet może być bardzo oryginalny, jeżeli zastosuje się odpowiedni nadruk.

Gabriela Długosz dla Zespołu AIDA Online

Komentarze

Log in or register to post comments