Kategorie

Informacja

Gadżety dla VIPów w promocji firmy
   0Komentarzy

W dzisiejszych czasach promowanie firmy poprzez gadżety reklamowe przybiera różne firmy. Artykuły promocyjne mogą posłużyć do masowych działań marketingowych lub skoncentrowanych na wąskiej grupie odbiorców. W obu przypadkach można kierować reklamę do własnych klientów lub potencjalnych klientów.

Dlatego coraz większą rolę odgrywają gadżety dla VIPów, które można wykorzystać jako ekskluzywny prezent dla obecnych klientów lub zastosować jako pokusę dla potencjalnych. Wszystko zależy od budżetu i założonych celów marketingowych, ponieważ niekiedy wprowadzanie nowego produktu na rynek może być efektywniejsze właśnie dzięki skoncentrowaniu działań na wąskiej grupie innowatorów. Osoby poszukujące nowości, które zaakceptują i zarekomendują produkt dalej, mogą przyczynić się do przejścia produktu do następnych grup odbiorców: adaptorów, naśladowców i w konsekwencji maruderów*.

Dlatego gadżety dla VIPów to sposób na pozyskanie potencjalnych klientów, jak również miły prezent dla stałych konsumentów oraz współpracowników. Należy pamiętać, że nie tylko relacje klientami, ale także z pracownikami to podstawa sukcesu firmy.

 

Gabriela Długosz dla Zespołu AIDA Online

* Leszek Rudnicki, Zachowania konsumentów na rynku turystycznym, Kraków 2010, str. 71.

Komentarze

Log in or register to post comments