Kategorie

Informacja

Jeżeli sięgniemy pamięcią do dzieciństwa z pewnością każdy z nas przypomni sobie prezent od cioci, który wylądował głęboko w szafie. W przypadku bezużytecznego gadżetu reklamowego prezent wyląduje w śmietniku i nie da oczekiwanych rezultatów.
O ile w przypadku gadżetów z logo firmy do celów promocyjnych sprawa wydaje się być prosta, o tyle niekiedy produkty wykorzystywane przez HR budzą pewne wątpliwości podczas rozliczenia. Chociaż prezenty świąteczne dla pracowników bardzo często są zamawiane w wyspecjalizowanych agencjach reklamowych, to ich rozliczenie wygląda nieco inaczej niż w przypadku materiałów promocyjnych.
Gadżety reklamowe i okazjonalne prezenty dla klientów to rozwiązanie, które umożliwia budowanie skojarzeń z konkretną marką. Z jednej strony przedmioty z logo mogą być przydatne, z drugiej ? podkreślają pewne cechy i wartości przedsiębiorstwa. Dlatego wybierając poszczególne materiały promocyjne warto zwrócić uwagę na to, jaki cel ma prowadzona kampania. Często zdarza się tak, że
Gadżety reklamowe to sposób na wspomaganie procesu budowania silnej marki. Można je wykorzystać zarówno w procesach HR, jak również do promocji firmy. Dlatego warto zaplanować działania z wykorzystaniem logowanych produktów.Gadżety reklamowe w praktyce Gadżety reklamowe to szeroki wachlarz możliwości. Z jednej strony mamy drobne przedmioty
Doskonale wiemy, jak bardzo ważna jest społeczna odpowiedzialność biznesu. Dlatego angażujemy swój czas oraz środki, wspierając różne wydarzenia i instytucje. Wiemy, że czasami jedno działanie pozwala zmienić los wielu ludzi. Dlatego kierując się zasadą CSR (Corporate Social Responsibility) ufundowaliśmy wraz z Wydawnictwem Kartograficznym Mapy Świata Beata Piętka nagrody dla mło
Pokazywane 1 - 5 z 75 (1 strona)